1 Halftijds administratief medewerker / sportpromotor sportdienst(vervangingsovereenkomst)  

Administratief medewerker/sportpromotor

Als administratief medewerker/sportpromotor werk je actief mee aan de uitbouw van het sportbeleid binnen de gemeente. Het is de taak van de sportpromotor om de opgemaakte sportplanning en sportpromotie in de praktijk om te zetten en op deze manier de sportbeoefening van de Lebbeekse bevolking te stimuleren. De sportpromotor coördineert, animeert en organiseert mee de sportactiviteiten in de gemeente en werkt in die zin mee aan de uitbouw en de optimale werking van de sportdienst.

Administratieve taken:

  • Opvolgen van diverse sportactiviteiten binnen het jaarprogramma van de eigen gemeentelijke sportdienst: voorbereiding, coördinatie en evaluatie.
  • Opmaken veiligheidsdraaiboeken, folders en promotiemateriaal sportactiviteiten.
  • Opvolgen verzekeringen binnen sportactiviteiten.

Financieel beheer dienst

  • Voorbereiden bestelaanvragen voor sportpromotionele activiteiten.
  • Opvolging offertes voor aankoop van sportmateriaal.
  • Opvolging betalingen van inschrijvingen sportactiviteiten.

Profiel

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs.
  • Je hebt een goede kennis van MS Word, MS Excel, Google Forms en Canva
  • Basiskennis van de wetgeving op gebied van sport & sportpromotie is een pluspunt en bereidheid om dit op te volgen

Competenties:

  • Je kan zelfstandig werken, maar functioneert ook goed in team.
  • Je bent goed in plannen en organiseren.
  • Je werkt nauwkeurig.
  • Je hebt een goed probleemoplossend vermogen.
  • Je bent klantvriendelijk.
  • Je bent flexibel (zowel qua werkuren als takenpakket).
  • Je hebt goede communicatievaardigheden (schriftelijk en mondeling).
  • Je ben leergierig.
  • Je bent verantwoordelijk.

 Leuke job in een tof team

  • Een halftijds contract ter vervanging van een collega afwezig wegens loopbaanvermindering (voorlopig t.e.m. 30/6/2024).
  • Volledige overname van ervaring in de openbare sector; volledige overname van functierelevante beroepservaring in de privé of als zelfstandige.
    Indicatie loon bruto geïndexeerd per maand – C1-C3
    • C1 - 0 jaar anciënniteit (min.): 1.182 euro
    • C2 – 4 jaar anciënniteit: 1.339 euro
    • C2 – 12 jaar anciënniteit: 1.528 euro
    • C3 – 18 jaar anciënniteit: 1.827 euro
    • C3 – 27 jaar anciënniteit (max.): 2.107 euro

Extra voordelen

  • Extralegale voordelen:
    • Maaltijdcheques van 7,5 euro per gewerkte dag, waarvan 1,09 euro per gewerkte dag werknemersbijdrage.
    • Opbouw van een 2de pensioenpijler van 3% van het pensioengevend jaarloon.
    • Fietsvergoeding 0,35 euro/km.
    • Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
  • Waarderingsbeleid voor personeel met o.a. kortingen op diverse evenementen en bij partners.

Hoe solliciteren

Solliciteren doe je zo snel mogelijk. Stuur je CV + motivatiebrief + ingevulde vragenlijst + kopie diploma bij voorkeur

  • Via e-mail (sollicitatie@lebbeke.be)
  • Of via de post of door persoonlijke overhandiging tegen ontvangstbewijs (OCMW Lebbeke, t.a.v. personeelsdienst, Brusselsesteenweg 47, 9280 Lebbeke)

Zonder de bovenstaande documenten, kan uw kandidatuur niet worden aanvaard.

 

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit een sollicitatiegesprek. Er zal een eerste selectie gebeuren op basis van CV.

Wie weerhouden wordt, ontvangt ten laatste op 23/2/2024 een mail met een uitnodiging voor het sollicitatiegesprek. Het sollicitatiegesprek heeft plaats op 27/2/2024 in de namiddag.

U kan bellen voor feedback vanaf 29 februari 2024

Vragen

Personeelsdienst gemeente Lebbeke - personeelsdienst@lebbeke.be of 052 46 91 04