1 halftijdse referentiepersoon dementie

Taken

  • Je ondersteunt, adviseert en coacht collega’s op het vlak van dementiezorg.
  • Je treedt op als raadgever en aanspreekpunt voor familieleden als het gaat over dementie.
  • Je ontwikkelt, bewaakt en optimaliseert de kwaliteit van de zorg voor personen met dementie.
  • Je bent op de hoogte van de wetgeving en de recente inzichten op het vlak van personen met dementie.
  • Je adviseert de directie rond het ontwikkelen van goede dementiezorg.
  • Je bouwt mee aan een netwerk van partners in de zorg voor bewoners met dementie.

Profiel

  • Je bent houder van één van volgende diploma’s:
    • graduaat of master kinesitherapie;
    • bachelor of master logopedie;
    • bachelor ergotherapie;
    • bachelor arbeidstherapie;
    • bachelor readaptatiewetenschappen;
    • bachelor dieetleer;
    • bachelor of master orthopedagogie;
    • bachelor, postgraduaat of master psychomotoriek;
    • master psychologie;
    • bachelor psychologisch assistent en gelijkgestelden;
    • bachelor sociaal werker, sociale gezondheidszorg, maatschappelijk verpleegkundige of "infirmière spécialisée en santé communautaire";
    • bachelor gezinswetenschappen;
    • master gerontologie;
    • bachelor opvoeder;
    • bachelor of master in de verpleegkunde;
  • èn je bent houder van het getuigschrift referentiepersoon dementie of je bent bereid dit getuigschrift te behalen binnen de 2 jaar na de aanwerving (kosten van de opleiding worden door de werkgever betaald + dienstvrijstelling)
  • Je kan een project volledig plannen, opstarten, opvolgen en afwerken.
  • Je houdt rekening met de gevoelens, behoeften en wensen van anderen.
  • Je bent een loyale teamspeler, maar je kan ook zelfstandig functioneren.
  • Je bent flexibel: je kan je snel aan diverse situaties en diverse personen aanpassen, je kan verschillende taken combineren, je kan problemen of plotse veranderingen in de omgeving, taken, verantwoordelijkheden of mensen opvangen door je aan te passen.
  • Je bent leergierig: je hebt belangstelling voor aanverwante onderwerpen om eigen kennis te verruimen.
  • Je bent creatief: je bekijkt een probleem vanuit diverse oogpunten en komt van daaruit tot nieuwe oplossingen en ideeën.
  • Je bent klantgericht: je wil anderen helpen en je reageert op een passende manier op vragen van het bestuur, de medewerkers van het woonzorgcentrum, de bewoners en hun familie.

Ons aanbod

  • Aanleg van een wervingsreserve voor 3 jaar. Wie slaagt voor de sollicitatieprocedure wordt vanuit deze wervingsreserve aangesteld bij toekomstige vacatures.
    • Een halftijdse functie met een contract van onbepaalde duur.
    • Volledige overname van ervaring in de openbare sector; volledige overname van functierelevante beroepservaring in de privé of als zelfstandige.
  • Indicatie (loon IFIC 16)
    • IFIC 0 jaar anciënniteit (min.): 1.752 euro bruto/maand
    • IFIC 5 jaar anciënniteit: 2.050 euro bruto/maand
    • IFIC 10 jaar anciënniteit: 2.281 euro bruto/maand
    • IFIC 15 jaar anciënniteit: 2.452 euro bruto/maand
    • IFIC 20 jaar anciënniteit: 2.593 euro bruto/maand
    • IFIC 25 jaar anciënniteit: 2.693 euro bruto/maand
    • IFIC 30 jaar anciënniteit: 2.763 euro bruto/maand
    • IFIC 35 jaar anciënniteit (max.): 2.812 euro bruto/maand
  • Maaltijdcheques (7.5 euro, waarvan 1,09 euro persoonlijke bijdrage).
  • Fietsvergoeding (0,24 euro/km).
  • Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
  • Gratis hospitalisatieverzekering (gezinsleden kunnen aansluiten tegen betaling).
  • Opbouw 2de pensioenpijler van 3% van het pensioengevend jaarloon.
  • 26 verlofdagen, 11 feestdagen.
  • Korting bij verschillende winkels, evenementen, … via Pluspas (pluspas.be).
  • Korting op reizen via pollen.be.
  • Premies en tussenkomst in medische kosten via GSD-V (gsd-v.be).
  • Gezonde gemeente: gratis sporten (zwemmen, badminton, padel, …), fruit op het werk, sportdag, teambuilding.
  • Korting op voorstellingen bij CC De Biekorf.
  • Kansen tot vorming en opleiding. Het getuigschrift referentiepersoon dementie moet behaald worden binnen de 2 jaar na de aanstelling.
  • Een aangename werkomgeving in een dynamische organisatie.

Plaats tewerkstelling

WZC Hof ter Veldeken, Flor Hofmanslaan 8, 9280 Lebbeke.

Solliciteren

Je bezorgt jouw sollicitatiebrief samen met CV en kopie diploma uiterlijk op 11/10/2022:

  • of via e-mail met leesbevestiging naar vacatures@lebbeke.be
  • of aan OCMW Lebbeke, Brusselsesteenweg 47, 9280 Lebbeke
    • via aangetekend schrijven
    • of per gewone post
    • of door persoonlijke overhandiging tegen ontvangstbewijs

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit een mondelinge proef met schriftelijke voorbereiding. Tijdens dit gesprek wordt gepeild naar vakkennis, interesse voor het werkterrein, motivatie, persoonlijkheid, eventuele werkervaring, …
Om te slagen moet je minstens 60% behalen..

Meer informatie?

Voor meer informatie kan je steeds terecht bij de personeelsdienst, 052/469.104 of elke.vanroyen@lebbeke.be.