1 voltijdse directeur Woonzorgcentrum Hof ter Veldeken

Directeur woonzorgcentrum

Strategisch, financieel, operationeel en personeelsmanager.

  • Je staat in voor het strategisch, financieel, operationeel en personeelsmanagement van het woonzorgcentrum. Op een efficiënte en effectieve wijze voer je de beleidsdoelstellingen uit, denk je na over de verdere ontwikkeling van het woonzorgcentrum, organiseer je het financieel beheer, optimaliseer je de VSB-inkomsten, waak je over de continuïteit en de kwalitatieve werking van het woonzorgcentrum en coördineer je de personeelsbezetting. Dit alles met respect voor de visie, missie en waarden van het woonzorgcentrum. Je staat in voor de communicatie naar het bestuur, medewerkers, bewoners, familie, bezoekers en plaatselijke instanties.
  • Je houdt je permanent op de hoogte van de ontwikkelingen rondom de Belgische zorgwetgeving, de financierings- en erkenningsnormen en andere relevante regelgeving.
  • Je combineert deze zakelijk-financiële competenties met sterke coachingsvaardigheden, die je inzet bij een zeer divers team.
  • Je toont inzicht in het wonen en leven in een residentiële setting en hebt een warm hart voor bewoners en hun familie.

Contract onbepaalde duur

Je volgt de ontwikkelingen binnen de Belgische zorgwetgeving en de VSB-normen op de voet.
Je staat in voor de communicatie naar het bestuur en de medewerkers van het woonzorgcentrum. Daarnaast sta je ook in voor de communicatie naar de bewoners, hun familie, bezoekers en externe partners.

Voorwaarden

  • in het bezit zijn van een masterdiploma (of gelijkwaardig) én minstens 3 jaar ervaring hebben in een operationele managementfunctie waarbij je leiding hebt gegeven aan medewerkers

OF

  • in het bezit zijn van een bachelordiploma (of gelijkwaardig) én minstens 3 jaar ervaring hebben als directeur/manager in de gezondheids- of welzijnssector waarbij je leiding hebt gegeven aan medewerkers

 

Wij bieden een functie met een contract van onbepaalde duur aan: 

  • Loonschaal IFIC 18. Overname van alle nuttige ervaring uit de privé of als zelfstandige en overname van alle ervaring uit de openbare sector. Indicatie loon:
    • 0 jaar anciënniteit: 4.420euro bruto/maand (min.)
    • 5 jaar anciënniteit: 5.127 euro bruto/maand
    • 10 jaar anciënniteit: 5.672 euro bruto/maand
    • 15 jaar anciënniteit: 6.075 euro bruto/maand
    • 20 jaar anciënniteit: 6.356 euro bruto/maand
    • 25 jaar anciënniteit: 6.554 euro bruto/maand
    • 30 jaar anciënniteit: 6.692 euro bruto/maand
    • 35 jaar anciënniteit: 6.787 euro bruto/maand

  • Aanleg van wervingsreserve geldig voor 2 jaar
  • Maaltijdcheques van 7,5 euro per gewerkte dag, waarvan 1,09 euro werknemersbijdrage per gewerkte dag
  • Fietsvergoeding 0,35 euro/km
  • Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
  • GSM-abonnement en gedeeltelijke tussenkomst bij de aankoop van een GSM-toestel
  • Mogelijkheid tot aansluiting bij de collectieve hospitalisatieverzekering (gezinsleden kunnen aansluiten tegen betaling)
  • Opbouw 2de pensioenpijler van 3% van het pensioengevend jaarloon
  • 26 verlofdagen, 11 feestdagen
  • Korting bij verschillende winkels, evenementen, … via Pluspas (pluspas.be)
  • Korting op reizen via pollen.be
  • Premies en tussenkomst in medische kosten via GSD-V (gsd-v.be)
  • Gezonde Gemeente: gratis sporten (zwemmen, badminton, padel, …), fruit op het werk, sportdag, teambuilding
  • Korting op voorstellingen bij CC De Biekorf
  • Kansen tot vorming en opleiding
  • Een aangename werkomgeving in een dynamische organisatie

Selectieprocedure

De selectieprocedure zal bestaan uit:

  • Een schriftelijke proef (op 50% van de punten)
  • Een mondelinge proef (op 50% van de punten)
  • Een assessmentcenter (geschikt/niet geschikt)

Kandidaten die niet in het bezit zijn van een masterdiploma, moeten voor ze kunnen deelnemen aan de selectieprocedure slagen voor een capaciteitsproef.

Vanaf tien of meer deelnemende kandidaten is er in een preselectie voorzien op basis van CV-screening. Cv-screening gebeurt aan de hand van een ingevulde vragenlijst waarbij volgende aspecten worden beoordeeld: relevante kennis en ervaring, persoonlijke vaardigheden, link met de organisatie en motivatie.

Bij elk examengedeelte wordt geëlimineerd. Om als geslaagd te worden beschouwd, moeten de kandidaten minstens 50% behalen op de schriftelijke en mondelinge proef en minstens 60% op de schriftelijke en mondelinge proef samen. Daarnaast moeten de kandidaten geschikt bevonden worden voor het assessment center. Enkel de eerste 2 gerangschikte kandidaten leggen het assessment center af. Mochten deze kandidaten niet geschikt bevonden worden of niet starten in de functie, dan legt de volgende gerangschikte kandidaat de proef af.

Data selectieproeven

  • Schriftelijke proef: 6/5/2024
  • Mondelinge proef: 13/5/2024
  • Assessmentcenter: nog te bepalen

Plaats van tewerkstelling

Flor Hofmanslaan 8 – 9280 Lebbeke.

Solliciteren

Sollicitatiebrief uiterlijk op 23 april 2024 bezorgen met CV + motivatie + kopie diploma+ ingevulde vragenlijst:

  • bij voorkeur via e-mail (vacatures@lebbeke.be)
  • via de post of door persoonlijke overhandiging tegen ontvangstbewijs (OCMW, Brusselsesteenweg 47, 9280 Lebbeke)

Meer info

Personeelsdienst Gemeente Lebbeke - vacatures@lebbeke.be of 052/46 91 04